عکس گوشی a02s
شهر شیربان

درباره سامسونگ Galaxy A02s

گوشی سامسونگ a02s از محصولات مقرون به صرفه شرکت سامسونگ است که در تاریخ 24 نوامبر 2020 معرفی شد.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی ای ۰۲ اس

شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه نمایش در هر اینچ ۲۷۰ پیکسل را نشان می‌دهد.

سی پی یو گوشی a02s

تراشه‌ گوشی سامسونگ a02s اسنپ دراگون 450 از تراشه‌های ۱4 نانومتری کوالکام است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 506 همراه شده است. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است.

شاید دوست داشته باشید: علت ترس از دست دادن عزیزان چیست؟

ظرفیت و حافظه galaxy a02s چقدر است؟

گوشی سامسونگ a02s با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود این میزان از حافظه را افزایش دهید. بر روی قاب پشتی A02s دوربینی با سه ماژول قرار گرفته است.

دوربین موبایل سامسونگ آ ۰۲ اس

لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین گوشی سامسونگ a02s را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 5 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

باتری a02s

منبع انرژی گوشی سامسونگ a02s باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند. گفتنی است این محصول سامسونگ حسگر اثر انگشت ندارد و برای هدف قرار دادن بازار گوشی‌های اقتصادی روانه بازار شده است.

منبع: سایتا موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان