آموزش دانلود تورنت
شهر شیربان

سلام شهر شیربان باز اومده با آموزش دانلود از تورنت

معرفی تورنت

تورنت فناوری است که به کاربرها این امکان را می‌دهد بدون هیچ واسطه‌ای فایل‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارد. فناوری که نقطه به نقطه (p2p) از آن یاد می‌شود و به معنی ارتباط مستقیم یک شخص با شخص دیگر می باشد. در کل تورنت به کاربران اجازه میدهد تا به جای دانلود فایل‌های خود از واسط مانند سرور، مستقیماً فایل‌ها را از روی سیستم دیگر کاربران دریافت کنند. در ادامه مطلب نیز نحوه دانلود از تورنت را به شما آموزش می دهیم.

شما برای استفاده از تورنت باید یکی از نرم‌افزار های Qbit Torrent و Bit Torrent و uTorrent را بر روی سیستم خود نصب کنید تا بتوانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

پیشنهاد:uTorrent

لینک دانلود حجم/فرمت (rar/20.3M) برای ویندوز

لینک دانلود حجم/فرمت (apk/12.6M) برای اندروید

 آموزش دانلود از تورنت با اندروید

دریافت نرم‌افزار دانلود تورنت

پیش از هرچیز نیاز به نرم‌افزارهای اختصاصی دانلود تورنت دارید. بهترین و ساده‌ترین نرم‌افزار Utorrent است که باید از این اینجا وارد سایت این نرم‌افزار شوید. (www.utorrent.com)

Download-a-torrent-now-03
به محض ورود به سایت صفحه‌ای مانند تصویر بالا باز می‌شود که باید بر روی محل نشان داده شده کلیک کنید.

Download-a-torrent-now-04پس از کلیک صفحه‌ای مانند تصویر بالا می‌آید. بر روی محل علامت گذاری شده کلیک کنید. فایل برنامه Utorrent که کمتر از 2 مگابایت حجم دارد شروع به دانلود می‌شود.

Download-a-torrent-now-05

پس از دریافت فایل نصب، برنامه را نصب و اجرا کنید. در تصویر بالا فایل نصب برنامه و صفحه نصب را مشاهده می‌کنید.

جست و جو و دریافت تورنت

اگر هنوز تورنت فایل موردنظر خود را دریافت نکرده‌اید، بهتر است به روش زیر عمل کنید؛

سایت Pirate Bay بهترین گزینه برای دریافت تورنت است. آدرس این سایت به دلیل مسائل حقوقی دائماً درحال تغییر است.

درحال حاضر (زمان نوشته شدن یادداشت) این سایت از اینجا در دسترس است. توجه داشته‌ باشید که ممکن است هنگام خواندن این مطلب Pirate Bay از این آدرس در دسترس نباشد. در این صورت باید به دنبال آدرس جدید این سایت باشید.

صفحه اول سایت مطابق تصویر بالاست. همانطور که در تصویر نشان داده شده در قسمت جست و جو نام فایل مورد نظر خود را نوشته و کلید جستجو را فشار دهید.

پس از جست و جو صفحه‌ای مانند تصویر بالا ظاهر می‌شود. یکی از اولین تورنت‌ها (بسته به حجم مورد نظر شما و تعداد سیدها که در تصویر علامت گذاری شده اند) را انتخاب کنید. بر روی علامتی که به شکل آهن ربا و زیر نام تورنت مورد نظر است کلیک کنید؛ پنجره ای در مرورگر باز می شود که درخواست می کند لینک با نرم افزار Utorrent باز شود که باید آن را تائید کنید. در این صورت به صورت مستقیم تورنت در نرم افزار Utorrent شما بازخواهد شد.

دانلود

Download-a-torrent-now-07با انجام مرحله قبل در Utorrent پنجره ای مانند تصویر بالا نمایش داده می‌شود.

در قسمتی که با نشانگر علامت‌گذاری کرده‌ایم آدرس محل ذخیره فایل اصلی شما قرار دارد که می‌توانید با فشردن کلید «…» در سمت راست آن، آدرس را به محل دلخواه تغییر دهید. در پایان کلید OK را فشار دهید.

Download-a-torrent-now-08مانند تصویر بالا فایل شما شروع به دانلود می‌کند.

بسته به اندازه فایل موردنظر، سرعت اینترنت شما و البته در دسترس بودن تورنت موردنظرتان، مدت زمانی طول می‌کشد تا فایل شما دانلود شود.

منبع: فارنت

لینک های کوتاه دیگر:

b2n

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان