شهر شیربان

تبلیغات از دیر باز وجود داشته اند. تقریبا از زمانی که کسب و کار شکل کوچک خود را سازمان داد تا به همین امروز و قطعا هیچگاه هم نابود نخواهد شد. جالب اینجاست که مردم فکر میکنند تا شرکت های کوچک نیاز به تبلیغ دارند تا بزرگ شوند. اما اگر اینطور است پس چرا ابرشرکت هایی مثل گوگل، فیسبوک و … دست از تبلیغ برای کسب و کارشان نمیکشند. در واقع تبلیغ عنصری است که یک کسب و کار را برای همیشه زنده نگه میدارد. با رشد مشاغل و افزایش آگهی و تبلیغات مختلف شاید امروزه سخت تر از قبل بتوان تبلیغی موثر ارائه داد. ما امروز با شماییم تا درباره یک تبلیغ موثر صحبت کنیم. یعنی رپورتاژ آگهی.

برای سفارش رپورتاژ می توانید با آیدی پشتیبانی به نشانی https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اینترنشنال در تلگرام در ارتباط باشید.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر دو کلمه Editorial به معنی مقاله و Advertisment به معنی تبلیغات را ترکیب کنیم با واژه ای به نام Advertorial روبرو خواهیم بود. این واژه دقیقا معادل کلمه رپورتاژ آگهی به معنی تبلیغی است که در قالب یک گزارش (مقاله) به مخاطب عرضه میشود. از ویژگی های رپورتاژ اگهی نامحسوس بودن تبلیغات در آن است به شکلی که مخاطب در نگاه اول متوجه نشود که مشغول مطالعه یک تبلیغ است. رپورتاژ آگهی باید به شکلی کاملا بی طرفانه روایت شود. همچنین این آگهی باید سعی کند تا تاثیر عمیقی بر ذهن مخاطبین بگذارد. اما آیا این شیوه مخصوص اینترنت است؟ در پاراگراف بعدی پاسخ خواهیم داد.

رپورتاژ مخصوص اینترنت است؟

قطعا نه. ما در طول روز در جاهای مختلفی میبینیم که از این روش استفاده میشود بدون آنکه نسبت به آن آگاه باشیم. استفاده زیاد از این روش به علت مزایای رپورتاژ آگهی و محبوبیت آن است. برای مثال در تلویزیون میبینیم که مجری یک برنامه وسط صحبت هایش به محصول خاصی اشاره میکند که بی ارتباط با موضوع برنامه نیست. در واقع این کار هم به نوعی رپورتاژ آگهی محسوب میشود. در روزنامه ها، مجلات و جا های دیگری هم ممکن است از چنین روشی استفاده شود. اما محبوبیت این تبلیغ در اینترنت هم بخاطر میزان اثر گذاری و هم بخاطر تاثیرش در سئو و کسب رتبه است.

چرا مقاله فرصت بهتری برای تبلیغات است؟

مگر چند نفر به نوشته های یک بنر توجه میکنند؟ اصلا شما چقدر زمان و مکان در یک بنر برای تبلیغ دارید؟ قطعا این مقدار محدود است. اما در یک مقاله دست شما برای ارائه کسب کارتان به شدت باز تر میباشد. به نحوی که میتوانید هویت برند خود را آشکار کنید و آن را به شکلی درست و منطقی به مخاطب ارائه دهید. در رپوتاژ آگهی شما زمان کافی برای اثر گذاری در مخاطب را دارید و فرصت این امکان در اختیار شما تا در مخاطب احساس نیاز ایجاد کنید. در واقع مقاله تبلیغاتی شما تنها یک پیام تبلیغاتی برای به دام انداختن مخاطب نیست بلکه شما مانند دوستی او را راهنمایی خواهید کرد.

رابطه سئو و رپورتاژ آگهی

فایده رپورتاژ آگهی در سایت من چیست؟ لینک لینک لینک و باز هم لینک. در واقع لینک شما در رپورتاژ آگهی که توسط یک سایت شناخته شده قرار میگیرد پیامی به گوگل است. این پیام به گوگل میگوید که سایت من توسط یک منبع قوی معرفی شده و گوگل از پیام شما بسیار خرسند خواهد شد. حالا اینکه وبسایت منبع چقدر معتبر است بستگی به مولفه های خاصی دارد که معمولا تمام سایت هایی که رپوتاژ آگهی قبول میکنند آن ها را دارند. تفاوت در میزان اعتبار آنهاست که ممکن است برای سایتی بیشتر یا کمتر باشد. مسلما هر چقدر این اعتبار بیشتر باشد هزینه بیشتری برای آگهی دادن در آن سایت باید خرج  کنید چون پیام قوی تری به گوگل میفرستید.

از مزایای رپورتاژ آگهی به صرفه بودن آن است

قطعا مولفه هزینه معیار مهمی برای سنجش یک تبلیغ است. آیا رپوتاژ از دیگر روش های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد؟ در واقع هزینه این تبلیغات معقول تر از هزینه های گزاف در روش های دیگر است. شما قطعا میتوانید با هزینه های پایینی در این تبلیغات حضور پیدا کنید و کسب و کارتان را رونق ببخشید. این یک مزیت بزرگ برای رپورتاژ آگهی است که نسبت به تبلیغات بنری در گوگل و بسیاری از روش های دیگر به صرفه تر میباشد. پس از همین حالا به فکر برنامه ریزی برای حضور در سایت های خبری باشید و از مزایای رپورتاژ آگهی غافل نشوید.

در باره دانشجو اینترنشنال چه می دانید؟

با رپورتاژ آگهی وارد جستجوی گوگل شوید

سایت های خبری از اولیت ها و سایت های مورد اعتماد گوگل هستند. پس چرا ما از این اعتماد به نفع خود استفاده نکنیم؟ ما میتوانیم با رعایت اصول بهینه سازی مطلب کاری کنیم که رپوتاژ ها رتبه خوبی در گوگل کسب کنند و راحت تر دیده شوند. چنین کاری باعث میشود تا علاوه بر کسب ورودی از گوگل در دراز مدت نیز اثر مطلوبی ازین کار را در کسب و کار خود ببینید. یکی از مزیت های بزرگ رپورتاژ آگهی عمر طولانی آن است. لینک های داخل رپورتاژ در طولانی مدت بیشترین تاثیر را بر روی رتبه های گوگل خواهند داشت.

شرایط رپورتاژ آگهی در دانشجو اینترنشنال

لینک ها: ارائه 3 لینک فالو به یک دامنه / هزینه ثبت رپورتاژ: 330 هزار تومان

  • در حالتی که بجز دامنه اصلی دامنه دیگری نیز ثبت شود هزینه بر اساس بک لینک محاسبه خواهد شد.که به شرح زیر است
  • ماهیانه 50هزار تومان / 6 ماهه 150 هزار تومان / سالیانه 300هزار تومان

عکس: 3 عدد

لینک آنفالو: 1 عدد

برای سفارش رپورتاژ می توانید با آیدی پشتیبانی به نشانی https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اینترنشنال در تلگرام در ارتباط باشید.

اعتبار سایت دانشجو اینترنشنال

رتبه ماز 3.5 / دامین آتوریتی 50 / پیج آتوریتی 35 / اسپم اسکور 2 درصد – این اعتبار در حال افزایش است…

برای دیدن تعرفه تبلیغات در دانشجو اینترنشنال کلیک نمایید.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان