دانلود رایگان قسمت اول سریال جیران با لینک مستقیم
شهر شیربان

 

 

دانلود سریال جیران یکجا و به صورت تکی

تماشای فیلم و سریال یکی از لذت و سرگرمی‌های دوران کرونایی است. با تماشای اثرهای زیبا از کارگردانان بزرگ، می‌توانید اوقات فراغت خود را خوب و مفید پر کنید.

یکی از زیباترین ژانرهای فیلم و سریال، ژانر تاریخی و عاشقانه است. این بدان معناست که همزمان هم می‌توانید از روند داستان لذت ببرید و هم با تاریخ و فرهنگ ایرانی، بیشتر آشنا شوید. در واقع با این کار، بدون هیچ زحمتی با یک تیر چند نشان زدید.

شاید ژانر تاریخی، فکر شما را به سمت کتاب طولانی و خسته کننده تاریخ مدرسه ببرد، اما نه. بعد از دیدن سریال جذاب و دیدنی جیران، نظر شما در این باره به طور کامل تغییر خواهد کرد. در ادامه به معرفی سریال جیران خواهیم پرداخت و شما می‌توانید این سریال تماشایی را از طریق لینک‌های داده شده دانلود کنید.

آموزش دانلود رایگان روی همین متن کلیک کنید(تمامی قسمت ها)

دانلود سریال جیران

تمامی لینک های زیر قانونی هستند

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم

پیشنهادی: بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور

پیج سریال جیران jeyranseries_official می باشد

خلاصه داستان سریال جیران

سریال جیران قسمت اول رایگان

سریال جیران، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است. این مجموعه در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است. ژانر تاریخی درام به اثری گفته می‌شود که به دوره زمانی گذشته مربوط است و رویدادهای فیلم در آن دوره اتفاق می‌افتند. ژانرهای تاریخی می‌توانند در یک دوره فانتزی یا خاص برگزار شوند. داستان سریال جیران، مربوط به دوره قاجار است. در این داستان، نویسنده به داستان عاشقانه جیران، ناصرالدین شاه و سیاوش می‌پردازد. برای دیدن سریال جیران کافی است بدانید که کارگردان این مجموعه، آقای حسن فتحی است. حسن فتحی، آثار پربیننده‌ای همچون شهرزاد و مست عشق را در کارنامه خود دارد. حسن فتحی در جدیدترین اثر خود یعنی جیران به زندگی ناصرالدین شاه و رویدادهای بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.

آیا سریال جیران بر اساس واقعیت ساخته شده است؟

دانلود قسمت 2 سریال جیران رایگان

در جواب این سوال، باید بگوییم بله. سریال جیران داستان عاشقانه ناصرالدین شاه و جیران است. جیران یکی از زن‌های حرمسرای ناصرالدین شاه بوده است. اما این زن با مابقی زن‌های حرمسرا متفاوت بود. او به شکار می‌رفته و شیفته اسب سواری بوده. همچنین جیران زن محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین شاه است. وی برای یادگیری رقص به دربار قاجار می‌رود و در نگاه اول شاه را مجذوب خودش می‌کند.

توجه داشته باشید که این سریال، منبع تاریخی دارد و اتفاقات موجود در آن، همگی بر اساس واقعیت نوشته شده است.

جیران در ابتدا خدیجه خانم تجریشی نام داشت که ناصرالدین شاه او را به سبب چشمان درشتش جیران نامید.

اثر جیران تا حدودی شبیه حریم سلطان ترکیه است.

سریال جیران مناسب چه کسانی است؟

اگر شما هم از طرفداران سریال‌های تاریخی ایرانی هستید، ما این سریال دیدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ژانرهای تاریخی ایرانی، طرفداران بسیار زیادی را در بین فارسی زبانان دارد. می‌توانید این سریال را در اوقات فراغت خود تماشا کنید. علاوه بر لذت بردن از این سریال می‌توانید تکه‌ای از تاریخ ایران در زمان قاجار را ببینید و درک کنید. این سریال هم اوقات فراغت شما را به خوبی پر می‌کند و هم نکات بسیار زیادی را در خصوص تاریخ ایران به شما می‌آموزد.

اسامی بازیگران سریال جیران

بازیگران سریال جیران

از بازیگران اصلی این سریال جریان پریناز ایزدیار در نقش جیران، مریلا زارعی، بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه، امیرحسین فتحی در نقش سیاوش و رعنا آزادی هستند. از نام و شهرت این بازیگران می‌توانید کیفیت بالای این اثر را احساس کنید. همه این بازیگران با ارائه رولی باکیفیت، شما را به بهترین شکل ممکن با خط داستان همراهی می‌کنند.

پیشنهادی: دانلود انیمه

سازندگان سریال جیران چه کسانی هستند؟

مجموعه تلویزیونی جیران با کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد است. این سریال محصول سال 1400 است که در دو قسمت پخش شده. تهیه کننده این مجموعه جذاب و دیدنی آقای اسماعیل عفیفه است. پخش جیران از 24 دی 1400 از سرویس استریم فیلیمو آغاز شده است. خوب است بدانید که همزمان می‌توانید از این سریال با صدای دلنشین همایون شجریان لذت ببرید.

فیلم‌های مشابه جیران کدام‌اند؟

سریال جیران فیلیمو دانلود رایگان

اگر به دنبال تماشای سریال‌هایی در سبک جریان هستید ما به شما سریال‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

اطلاعات دانلود سریال جیران

تعداد قسمتفعلا 3 قسمت
ژانر  تاریخی،درام (عاشقانه)
حجمنامشخص

لینک های کوتاه:

b2n

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان