خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی معتبر
شهر شیربان

تعداد معامله‌گران ارزهای دیجیتال روز‌به‌روز در حال افزایش است. در این بین، تتر به یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال در دنیا تبدیل شده است و افرادی که به خرید تتر علاقه‌مند هستند به‌راحتی می‌توانند در صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال ثبت‌نام کرده و سپس معاملات خود را آغاز کنند. اما دقیقاً کدام صرافی؟ مسئله این است!

هنگام انتخاب سایت خرید تتر چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهیم؟

از آن‌جایی‌که صرافی‌های ارز دیجیتال مسئولیت سنگین و حساسی را بر دوش دارند و ممکن است در معرض حمله هکرها قرار بگیرند، این‌که در چه صرافی معاملات خود را آغاز می‌کنید موضوعی بسیار مهم است. برای انتخاب صرافی موردنظر یک‌سری نکات را باید در نظر داشته باشید که در ادامه به‌ بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اعتبار و امنیت بالا

مهم‌ترین ویژگی که هر صرافی باید از آن برخوردار باشد، امنیت بالا است، چراکه در غیر این صورت احتمال دارد برای سرمایه‌گذاران مشکلاتی ایجاد شود و درنتیجه، تتر و سایر دارایی‌های خود را از دست بدهند.

میزان کارمزد

میزان کامزدی که صرافی‌ها دریافت می‌کنند موضوعی بسیار مهم است، چراکه میزان کارمزد نسبت به خدماتی که هر صرافی به کاربران خود ارائه می‌دهد ارتباط مستقیم دارد.

بیمه‌ دارایی

یکی از نکات دیگری که هنگام انتخاب سایت خرید تتر باید به آن دقت داشته باشید، خدمات بیمه‌ای است که از سوی سایت یا صرافی ارائه می‌شود. در این صورت، اگر زمانی به دارایی شما خسارت وارد شود و دچار ضرر شوید، بیمه خسارت را جبران می‌کند.

تنوع در ارائه ارزهای دیجیتال

صرافی‌های گوناگون، ارزهای دیجیتال متفاوتی را ارائه می‌کنند، بنابراین، هنگام انتخاب سایت خرید تتر باید به تنوع ارزهای دیجیتال در صرافی مدنظر خود دقت داشته باشید.

امن‌ترین سایت‌های خرید تتر در ایران کدامند؟

انتخاب بهترین‌ها همواره امری دشوار است، چراکه برای این منظور باید تمام جوانب را بسنجیم. در ادامه مقاله تعدادی از بهترین و امن‌ترین صرافی‌هایی که ارز دیجیتال تتر را ارائه می‌کنند بررسی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

ارز دیجیتال معتبر در صرافی معتبر

تتر ایران

تتر ایران یکی از سایت‌های خریدوفروش تتر در ایران است. این سایت فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرد. هدف از راه‌اندازی تتر ایران آن بود که مجموعه‌ای ایمن و ساده را همراه با بهترین قیمت‌ها ارائه بدهد. تتر ایران در طول سال‌های فعالیت خود خدمات مناسبی را درزمینه خریدوفروش ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه کرده است.

اگر قصد دارید تتر را از تتر ایران خریداری کنید، کافی است در وب‌سایت آن ثبت‌نام کنید. خرید شما از سایت تتر ایران بدان معنا است که تمامی قوانین آن را پذیرفته‌اید. یکی از قوانین تتر ایران آن است که هرگاه بخواهد می‌تواند درخواست مدارک بیشتری از کاربر داشته باشد. همچنین اولین سفارش کاربران پس از 48 ساعت نهایی می‌شود.

سایت تتر ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • امنیت بسیار بالا
  • نرخ‌های لحظه‌ای
  • انتقال سریع
  • تعهد و مشتری مداری
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته

آبان تتر

یکی از سایت‌های برتر خریدوفروش تتر در ایران، آبان تتر نام دارد. آبان تتر فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرد. جالب است بدانید که آبان تتر را جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی کرده‌اند. هدف این افراد آن بود که تا حد امکان خریدوفروش تتر را به امری آسان تبدیل کنند. به‌منظور معامله تتر در سایت آبان تتر می‌توانید ارز دیجیتال مدنظر خود را سفارش بدهید تا به این سایت افزوده شود. آبان تتر یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که بیش از 200 هزار کاربر دارد.

همچنین، کاربران صرافی آبان تتر می‌توانند 250 ارز دیجیتال معتبر را معامله کنند. روزانه هزاران معامله در آبان تتر به‌صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود. با استفاده از صرافی آبان تتر، ارزهای دیجیتال را می‌توانید در حساب کاربری خود نگه‌داری کنید تا هرگاه نیاز داشتید آن‌ها را به تتر یا ریال تبدیل کنید. یکی از ویژگی‌های صرافی آبان تتر آن است که کاربران می‌توانند سفارش خرید یا فروش خود را با قیمت مشخصی ثبت کنند تا هرگاه قیمت بازار به حد تعیین‌شده آن‌ها رسید، سایت آبان تتر سفارش را در هر ساعتی از روز نهایی ‌کند؛ در این صورت نیازی به ارتباط آنلاین نیست.

سایت آبان تتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • امنیت بسیار بالا
  • پشتیبانی به‌صورت تلفنی و چت
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امکان مراجعه حضوری در روزهای کاری

ارز تتر

نوبیتکس

نوبیتکس یکی از صرافی‌های برتر ارز دیجیتال در ایران است. سال 1396 بود که این صرافی فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از راه‌اندازی نوبیتکس آن بود که محیطی سریع، امن و راحت برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال فراهم کند.  نوبیتکس در تلاش است تا نیاز کاربران ایرانی را درزمینه معاملات ارزهای دیجیتال برطرف کند.

همچنین، نوبیتکس شرایطی را فراهم کرده است که در آن خریدار و فروشنده معاملات خود را بدون واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. علاوه‌براین، سایت صرافی نوبیتکس تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین، بستری امن، سریع و ساده را برای معاملات ارزهای دیجیتال، به‌خصوص تتر، فراهم کرده است.

سایت نوبیتکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • امنیت بسیار بالا
  • انتقال سریع
  • شفافیت بالای قیمت ارز دیجیتال
  • تبدیل ریال به ارز دیجیتال در سریع‌ترین زمان ممکن
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های خریدوفروش

تبدیل

خریدوفروش ارز دیجیتال تتر در صرافی تبدیل طبق اصول و استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود. پیش از خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را با دقت تحلیل کنید. برای این منظور می‌توانید مواردی مانند تغییرات قیمتی آن در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات اخیر و همچنین سقف و کف قیمت جهانی آن را بررسی کنید تا بتوانید با دید گسترده‌تری در مسیر سرمایه‌گذاری خود قدم بردارید و تصمیمات پرسودتر و سازنده‌تری بگیرید.

از یک صرافی ارز دیجیتال چه انتظاری دارید؟ وقتی صبحت از خدمات صرافی ارز دیجیتال می‌شود، به چه نوع خدماتی فکر می‌کنید؟ بسیاری از افراد گمان می‌کنند خدماتی که یک صرافی فعال درزمینه معاملات ارز دیجیتال ارائه می‌کند تنها به خریدوفروش انواع ارزهای دیجیتال محدود می‌شود. در حالی که حقیقت امر دقیقاً برخلاف آن‌چه است که گفته شد.

صرافی تبدیل علاوه‌بر این‌که بستری امن و مطلوب را برای آغاز سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند، تمامی کاربران خود را، چه تازه‌وارد و چه حرفه‌ای، پشتیبانی می‌کند و به‌صورت شبانه‌‌روزی در این زمینه خدماتی را ارائه می‌کند. صرافی ارز دیجیتال تبدیل به‌عنوان یکی از سایت‌های مجاز و معتبر درزمینه خریدوفروش ارزهای دیجیتال، آموزش خریدوفروش ارز دیجیتال را به‌صورت گام‌به‌گام به کاربران خود ارائه می‌کند.

کاربران در صرافی تبدیل قادر هستند تا در محیطی امن، کیف پول اختصاصی خود را ایجاد کنند و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند در بازار تتر به معامله بپردازند. پس از ثبت‌نام در صرافی تبدیل و خرید ارز دیجیتال تتر، انجام معاملات پرسود و مبتنی بر تحلیل‌های منطقی و اصولی برایتان لذت‌بخش خواهد بود. برای خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال تبدیل کلیک کنید.

سایت تبدیل چه ‌ویژگی‌هایی دارد؟

  • امنیت بسیار بالا
  • پشتیبانی به‌صورت تلفنی و آنلاین
  • کارمزد پایین
  • نرم‌افزار اختصاصی
  • تنوع در ارائه ارزهای دیجیتال

امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، اطلاعات لازم را درزمینه امن‌ترین سایت ایرانی خریدوفروش تتر کسب کرده باشید.

منابع:

Tether.io

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان