شهر شیربان

آیا به دنبال بهترین مکان برای نوشیدن قهوه، گذراندن وقت یا لذت بردن از کروسان خود در رم هستید؟ از آن جا که یکی از محبوب ترین تورها بین افراد تور رم ایتالیا است، در این مطلب لیست و توضیحاتی از بهترین کافه های رم ایتالیا تهیه شده است. این کافی‌ شاپ ‌ها دارای وای فای با سرعت مناسب و همچنین محیطی زیبا هستند و شما به راحتی می‌ توانید روز خود را با لذت بردن از هوای خنک، گپ زدن یا کار با لپ ‌تاپ خود سپری کنید. در هر یک از این مکان ها، قهوه ها و غذاهای بسیار لذیذی برای انتخاب وجود دارد. با ما همراه شوید.

7 کافه دنج رم در ایتالیا

در ادامه به معرفی 7 مورد از زیباترین و دنج ترین کافه های شهر رم ایتالیا خواهیم پرداخت:

1.     کافه ماتریا MATERIA CAFFE؛ در صدر بهترین کافه ‌های فهرست رم

این کافی شاپ مدت زیادی نیست که وجود دارد، اما بلافاصله قلب شما را به دست خواهد آورد. این کافی شاپ دارای محیطی معمولی اما شیک است و به سه فضا تقسیم شده است. فضایی گرم و آرام که افراد زیادی در آنجا درس می خوانند یا به انجام کار خود مشغول هستند، اما موسیقی ملایمی نیز در پس زمینه وجود دارد. اگر می خواهید یک وعده واقعی داشته باشید، می توانید در اینجا قهوه، چای، کیک و غذاهای ایتالیایی میل کنید.

2.    کافه لتراریو CAFFE LETTERARIO؛ یک کافه عالی برای انجام کارهایتان

کافه لتراریو احتمالا بهترین کافه رم برای مسافران است. این کافه در اطراف یک کتابخانه عمومی کوچک ساخته شده و بنابراین با لپ تاپ یا کتاب های خود از شما استقبال می کند. فضاهای کار مشترک و صحنه ای برای میزبانی رویدادهای کوچک یا جلسات نیز وجود دارد. این کافه هفته ای یک بار میزبان رقص تانگو است.

لتراریو قبل از اینکه کافه باشد، گاراژ بود. به همین دلیل سبک آن صنعتی است. این کافه دارای گزینه های وای فای، ناهار و شام مقرون به صرفه به سبک بوفه است. روی کاناپه های راحت با میزهای بلند مطالعه احساس راحتی می کنید.

3.   رومئو کت بیستروت ROMEOW CAT BISTROT (VEGAN)؛ کافه وگن در رم

این کافه رستوران وگان در منطقه Ostiense، بسیار نزدیک به کافه Letterario است. آنها غذاهای گیاهی خوشمزه‌ ای دارند، مخصوصا راویولی! فضا نیز بسیار آرام است. شما در این کافه احساس آرامش و تمرکز خواهید کرد. 5 گربه بانمک در آن جا وجود دارد که فقط با مشاهده آنها در حال کشش و گرفتن خورشید از پنجره ها احساس خوبی به شما دست خواهد داد. اگر متوجه شدید که در محله زیبای گارباتلا قدم می زنید یا بیش از حد استرس دارید، کافیست به رومئو بروید.

4.   GIUFA’ LIBRERIA CAFFE’؛ جذاب و الهام بخش

این کافه نیز مانند 2 کافه قبلی، در یک منطقه دانشگاهی، یعنی محله San Lorenzo است. این محله نزدیک به دو ایستگاه اصلی قطار رم، ترمینی و تیبورتینا است. سن لورنزو شب‌ ها با حضور دانش ‌آموزان و نوشیدنی ‌ها پر از سر و صدا است، اما در روز بسیار آرام است.

کافه Giufa’ Libreria یک کافه و کتاب فروشی مستقل است. این فروشگاه کتاب در زمینه رمان های گرافیکی، کمیک و ادبیات معاصر تخصص دارد. هزاران کتاب در یک فضای کوچک با چند میز قهوه‌ خوری و قهوه‌ ای وجود دارد. قهوه بنوشید و از خلاقیت اطرافتان الهام بگیرید. Giufà میزبان ارائه کتاب، کتابخوانی و نمایشگاه های کوچک است. حتی می توانید یک کتاب بردارید و به آرامی آن را روی میز خود مرور کنید. اگر می ‌خواهید در آنجا ناهار یا شام بخورید، یک وعده غذایی روزانه (مانند پارمیجانا) و نوشیدنی های محلی ارگانیک خواهید یافت. کافه Giufa’ همچنین دارای خوشمزه ترین براونی هایی است که می توانید در بهترین کافه های رم پیدا کنید.

5.   VIVI BISTROT؛ کافی شاپ داخل پارک عمومی ویلا پامفیلی

این کافه تنها کافه تریا در زیباترین پارک شهر رم یعنی ویلا پامفیلی  است! کافی شاپ در بهترین نقطه پارک قرار دارد که توسط چمنزارها و کاج های سنگی ایتالیایی احاطه شده است. در این کافه غذاهای زیادی برای وگان ها و گیاهخواران به همراه کیک، قهوه و چای خوشمزه سرو می شود. در گرم ترین روزها، پیدا کردن میز در ساعات صرف غذا دشوار خواهد بود.

کلاس‌ های رایگان یوگا در طول تابستان هر هفته در مقابل کافه ارائه می ‌شود: لذتی برای همه کسانی که تابستان را در رم می ‌گذرانند. این کافه دارای میزهایی در داخل و خارج از کافه است.

بار مونتی؛ کافی شاپ کلاسیک در محله هیپستر رم

کافه هیپستر در رم در قلب محله مونتی واقع شده است که احتمالا بهترین انتخاب محلی برای گذراندن یک شب دلپذیر در یک مرکز تاریخی است. فقط یک پیاده روی کوتاه در بار مونتی مرا به یاد کافه ‌های مونت ‌مارتر پاریس می‌ اندازد. لامپ های کم نور، دیوارهای پوشیده از قاب های کوچک، صندلی های چوبی راحت که به این مکان یک زیبایی آرام و معمولی داده است. محیطی ایده آل برای کار، گپ زدن با یک دوست و استراحت پس از یک پیاده روی طولانی در داخل فروم رومی است.

6.   ANTICAFE؛ کافه ای برای کارمندان

این اولین کافه در نوع خود در رم بود. Anticafé بیشتر یک فضای کار مشترک با ظاهر یک کافی شاپ دنج است. می توانید تا زمانی که هزینه گذراندن وقت خود را پرداخت کنید – 4 یورو در ساعت، 14 یورو در روز، 100 یورو در ماه – در آن جا نشسته و به انجام کارهای خود مشغول شوید. معمولا درون کافه بسیار ساکت است، همه مشغول کار یا درس خواندن هستند و چند کاناپه و میز با صندلی وجود دارد. از آنجایی که هزینه را ساعتی پرداخت می کنید، نیازی به خرید چیزی در داخل ندارید. بوفه ای از نوشیدنی ها، قهوه، چای، آبمیوه، کیک، بیسکویت و البته آب وجود دارد. این یک مکان بسیار آرامش بخش برای تمرکز و احتمالا بهترین کافه در رم است که در آن می توانید کارهای خود را انجام دهید.

7.   NECCI DAL 1924 یک کافه باحال در رم با یک باغ زیبا

Bar Necci یک کافه جالب در محله Pigneto رم، مرکز محبوب گذراندن شب است. این کافه در میان تحصیلکرده‌ ها و هنرمندان رم شهرت بسیاری دارد زیرا پیر پائولو پازولینی، نویسنده و کارگردان انقلابی ایتالیایی معاصر در آن حضور داشته است. کارکنان بسیار مهربان و خوش برخورد، طعم قهوه خوب و خوراکی های شیرین و خوش طعم برای همراهی با قهوه این مکان را تبدیل به کافه ای ایده آل برای گذراندن وقت خواهد کرد. این بهترین کافه در منطقه Pigneto رم است.

 

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 7 کافه دنج و محبوب رم در مناطق مختلف آن پرداختیم، چرا که کشور ایتالیا سرشار از کافه های زیبا در مناطق مختلف است و همین امر گردشگران و مهاجران را کمی گیج کرده و انتخاب را برای آن ها سخت خواهد کرد. تور رم ایتالیا، یکی از محبوب ترین تورهای گردشگران است که هر ساله بسیاری از افراد آن را برای تفریحات خود انتخاب می کنند. سام سیر ارائه دهنده بهترین تورهای گردشگری و تفریحی برای گذراندن بهترین لحظات شما در دیگر کشورها در کنار شماست.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان