دلایل ایندکس نشدن سایت
شهر شیربان

سلام خدمت شما دوستان عزیز همراه شهر شیربان باشید با آموزش رفع مشکل ایندکس نشدن صفحات.

فعرست عناوین

سوال اول: سایت من تازه تاسیس شده است.

اگه سایت شما تازه تاسیس است به زودی رفع می شود اما برای سریعتر شدن روند محتوا به درد بخور بنویسید و رعایت نکات اولیه سئو مثلا ثبت سرچ کنسول، ثبت سایت مپ و بقیه موارد

سوال دوم: سایت من تازه تاسیس نیست اما حدود چند هفته ای می شود مطالبم ایندکس نمی شود.

خب احتمالا این مورد سرچ زدید و نتایج گوگل گفته شده که سایت مپ، قرار دادن لینک در فوتر یا هدر و… ولی نکته ای مهم اینکه این موارد زمانی کار می کنه که صفحه اصلی شما ایندکس بشود (حداکثر هر دو یا 3 روز) در غیر این صورت این موارد بی فایده خواهد بود.

در کانال یوتیوب مخصوص سرچ کنسول درباره این مشکل صحبت کرده اند ولی در واقع صحبت های بیهوده بود فقط یک جمله اش مفیده.

نقل قول از گوگل: اگر ما هر روز سایت ها چک کنیم هزینه های زیادی متحمل می شویم پس سایت هایی انتخاب می کنیم ارزش ایندکس شدن داشته باشند. (منظور به درد کاربر بخورد)

راه کار جدید

شما حتما سایت مپ خود را ثبت کرده اید. بهتره دوباره نگاهی بهش بندازید و در تب last read ببیند آخرین بار چه زمانی کروال شده.؟

مشکل ایندکس شدن

خب اینجا می بینیم که امروز 3 دسامبر (12 آذر)، حداقل به سایتمون سر زده شده (ممکن کروال کرده باشه یا ایندکس).حالا روی سایت مپ کلیک می کنیم تا ببینم کدوم بخش اهمیت بیشتری برای گوگل داره.

حل مشکل ایندکس شدن

اینجا گفته شده 12 آذر یکی از صفحه ها کروال یا بهتر بگیم خونده شده. احتمالا صفحه اصلی هست ممکن برای شما post-sitemap باشه!

پس لینک تون می زارید جایی که آخرین بار خونده شده. توسط گوگل چون احتمال بیشتری وجود دارد برای اینکه دوباره این صفحه کروال بشه.

علت ایندکس نشدن چیست؟

به خاطر اینکه شما مدتی محتوا نمی نوشتید هر موقع حال می کردید پست میزاشتید این کار باعث شده زمان ایندکس شدن و توجه گوگل نسبت به شما بیاد پایین

آقا راه حل جواب نداد چکار کنیم؟

من یک آموزش رکورد کردم برای رفع مشکل ایندکس نشدن اگه خواستید میتونید بخرید قیمت 350 تومن هست با تخفیف 51 تومنی می شود 299

تا سه شنبه این هفته 16 آذر می توانید با تخفیف بیشتر با قیمت 249 هزار تومن بخرید برای سفارش به ایدی rezamxc در تلگرام مراجعه کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان