شهر شیربان

اقامت ارزان در شیراز

اگر می­خواهید سفری اقتصادی در شیراز داشته باشید، می­توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این سایت، بیش از 116 واحد اقامتی را به شما معرفی خواهد کرد. از بین هتل­های پیشنهادی این سایت، هتل پارسیان شیراز با 6 درصد تخفیف، انتخاب خوبی برای اقامت ارزان در این شهر خواهد بود.

معرفی 4 مورد از هتل­های ارزان شیراز

شیراز یکی از شهرهای پرجاذبه ایران است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. در این شهر با آثار تاریخی و فرهنگی بسیاری روبه­رو می­شوید که تمدن این مرز و بوم را به وجود آورده­اند؛ بنابراین طبیعی است که هزینه سفر و اقامت در این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای ایران، بیشتر باشد.

برای اقامت ارزان در شیراز، می­توانید هتل­های با قیمت مناسب این شهر را رزرو کنید. در ادامه، 4 مورد از هتل­های ارزان شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد که پذیرای مسافران زیادی هستند. هر کدام از این هتل­ها، امکانات و خدمات بی­نظیری به شما ارائه می­دهند که برای اقامت ارزان در شیراز، بهترین گزینه به شمار می­آیند.

هتل پارسیان

هتل پارسیان

برای اقامت ارزان در شیراز، می­توانید یکی از هتل­های این شهر به نام هتل پارسیان را رزرو کنید. این هتل، عضو گروه هتل ­های پارسیان است که در سال 1371 افتتاح شده است. هتل پارسیان، هتلی 4 ستاره در شیراز است که 61 باب واحد اقامتی را در اختیار مسافران خود قرار داده است.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان شامل اتاق­های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت­های رویال است. یکی از مزایای اقامت در این هتل، دسترسی سریع و آسان به مجموعه زندیه و مراکز خریدی همچون بازار وکیل است؛ به طوری که با دو دقیقه رانندگی می­توانید از جاذبه­های همچون ارگ کریمخانی و موزه پارس دیدن کنید.

امکانات و خدماتی که هتل پارسیان به مسافران خود ارائه می­دهد شامل آسانسور، نمازخانه، روزنامه، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و دستگاه واکس کفش می­شود.

در کافی­شاپ هتل پارسیان که در محیطی دنج واقع شده، می­توانید انواع نوشیدنی­های سرد و گرم، دسر و انواع سالاد را سفارش دهید. لازم به ذکر است که هتل پارسیان مجهز به پارکینگی است که با ظرفیت 20 خودرو و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می­گیرد.

هتل ساسان

هتل ساسان

اقامت ارزان در شیراز را می­توانید در یکی دیگر از هتل­های این شهر به نام هتل ساسان تجربه کنید. این هتل 34 واحد اقامتی را با امکانات و خدمات منحصربه­فرد، در اختیار مسافران قرار می­دهد. این واحدها به شکل اتاق­­های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت­های دو نفره و چهار نفره به شما ارائه می­شود.

امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل ساسان شیراز موجود است شامل اتاق چمدان، صندوق امانات، مبلمان، سرویس بهداشتی، یخچال، خدمات پزشکی، خدمات خانه­داری و کتابخانه می­شود. با اقامت در هتل ساسان، می­توانید از مراکز تجاری مانند بازار وکیل و آثار تاریخی مانند موزه پارس و ارگ کریمخانی بازدید کنید.

اگر با خودروی شخصی به شیراز رفته­اید و قصد اقامت در هتل ساسان را دارید، خوب است بدانید که پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو و به صورت رایگان برای شما مهیا شده است. اینترنت در لابی و دیگر نقاط هتل وجود برقرار است که می­توانید امور اداری و دیگر کارهای شخصی خود را انجام دهید.

یکی از نکات جالب هتل ساسان این است که با 7 شب اقامت در این هتل، نیازی به پرداخت هزینه شب آخر نخواهید بود. خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی و آژانس مسافرتی از دیگر امکانات و خدمات هتل ساسان محسوب می­شود.

هتل رودکی

هتل رودکی

در گروه هتل­های 3 ستاره برای اقامت ارزان در شیراز می­توان به هتل رودکی اشاره کرد که 33 باب واحد اقامتی را در 7 طبقه گنجانده است. این واحدها در قالب اتاق­های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت دو نفره و سوئیت سه نفره از مسافران میزبانی می­کند.

تمامی واحدهای هتل رودکی شیراز به امکاناتی مانند روم سرویس، میز تحریر، شارژ وسایل الکترونیکی، مبلمان، سرویس بهداشتی، ترانسفر رفت و برگشت، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته مجهز هستند. این هتل در سال 1394 در 5 طبقه ساخته شده که موقعیت مکانی خوبی نسبت به مجموعه زندیه دارد.

هتل رودکی یکی از هتل­های نزدیک به ایستگاه مترو است که برای اقامت ارزان در شیراز به شما پیشنهاد می­شود. این هتل دارای امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان، فکس، فتوکپی و آسانسور است.

رستوران هتل رودکی یکی از بهترین رستوران­های شیراز است که در طبقه منفی یک واقع شده و با ظرفیت 40 نفر از میهمانان پذیرایی می­کند. لازم به ذکر است که هتل رودکی پارکینگ ندارد؛ اما برای سهولت در رفت و آمد در شهر شیراز، می­توانید خودرو خود را در یکی از خیابان­های اطراف هتل پارک کنید.

هتل الیزه

در بین هتل­های شیراز، هتل الیزه از پرطرفدارترین هتل­های این شهر است. این هتل قیمت مناسبی دارد؛ به همین دلیل نیز گزینه­ای عالی برای اقامت ارزان در شیراز محسوب می­شود. هتل الیزه در سال 1393 و در 7 طبقه ساخته شده که با امکانات بی­نظیر از مسافران خود پذیرایی می­کند.

از جمله خدماتی که هتل الیزه در اختیار مسافران خود قرار می­دهد می­توان به خدمات روم سرویس، آسانسور، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. انواع واحدهای اقامتی دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت جونیور و سوئیت رویال یک خوابه از جمله واحدهای این هتل به شمار می­آیند.

تمامی واحدهای هتل الیزه مجهز به امکاناتی پیشرفته و به روز مانند تشک­های پیشرفته و سیستم­های دیجیتال (مزاحم نشوید) هستند. این واحدها؛ همچنین بسیار تمیز و بهداشتی هستند که نشان­دهنده وجود کارکنان پرتلاش و زحمتکش است.

یکی از مزایای اقامت در هتل الیزه، نزدیکی به مجتمع تجاری آفتاب فارس و مرکز خرید الهیه است؛ به طوری که با 4 دقیقه رانندگی می­توانید از آن­ها دیدن کنید. اگر علاقه­مند به طبیعت و فضاهای سبز هستید، خوب است بدانید که تا باغ ارم تنها 9 دقیقه رانندگی فاصله دارید.

رزرو هتل ارزان در شیراز با ایران هتل آنلاین

برای اقامت ارزان در شیراز نیاز به یک هتل مناسب دارید که هم از نظر قیمت و هم از نظر موقعیت و امکانات، خدمات رضایت­بخشی به شما ارائه دهد. این­جاست که سایت ایران هتل آنلاین که یک سایت معتبر در ایران است، می­تواند به شما کمک کند. این سایت، یک سایت رزرواسیون هتل است که به شما این امکان را می­دهد تا هتل مناسب خود را از بین دهها هتل انتخاب کنید.

در سایت ایران هتل آنلاین، این شانس را خواهید داشت تا با چند کلیک ساده هتل مورد نظر خود را بر اساس معیارهای مختلف، جستجو و رزرو کنید. یکی از مزایای این سایت این است که از شما هیچ هزینه اضافی بابت رزرو هتل دریافت نمی­کند؛ بنابراین پرداخت شما به صورت امن خواهد بود.

با ورود به سایت ایران هتل آنلاین با 100 هتل شیراز آشنا می­شوید که هر سلیقه و بودجه­ای را پوشش می­دهد. می­توانید بر اساس بودجه خود، هتل مورد نظر را انتخاب کرده و از اقامت در آن لذت ببرید.

جمع­بندی

شیراز یکی از شهرهای تاریخی ایران است که انتخاب­های متنوعی را برای اقامت شما ارائه می­دهد. با سفر به این شهر، می­توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود، اقامت ارزان در شیراز را تجربه کنید. انتخاب هتل­های ارزان؛ علاوه بر این­که در هزینه­های سفر صرفه­جویی می­شود، می­توانید در فاصله کوتاهی نیز از جاذبه­های فرهنگی لذت ببرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان