تور خارجی
شهر شیربان

اگر به گردشگری، گشت و گذار، آشنایی با فرهنگ های مختلف و… علاقمندید و دوست دارید جهان را بهتر بشناسید باید با اصطلاح و امکانات تور مسافرتی خارجی آشنا شوید.

امروزه بسیاری از مردم پس انداز خود را صرف گردشگری می­کنند چون متوجه شده اند که سفر علاوه بر افزایش روحیه و تزریق حال خوب، تجربه های گرانبهایی را برای آنها به ارمغان می­آورد. با پیشرفت صنعت حمل و نقل، تعداد سفرهای خارجی هم روز به روز در حال افزایش است و صنعت گردشگری به یکی از راه های کسب درآمد برای اکثر کشورها تبدیل شده است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از گردشگری لذت می­برید اما اطلاعات چندانی درباره تورهای مسافرتی خارجی ندارید، ادامه مقاله را از دست ندهید. می خواهیم ضمن بررسی بهترین سایت تور خارجی

https://faragasht.com/تور-خارجی/

درباره قیمت تورهای ارزان خارجی و البته پکیج تورهای خارجی و جهانگردی آن صحبت کنیم تا در آینده نزدیک هر زمان قصد سفر داشتید (زمینی و هوایی) به راحتی بدانید کجا بروید تا بیشتر خوش بگذرد.

تور چیست و چه خدماتی ارائه می­دهد؟

تورهای مسافرتی پکیج یا بسته سفر را در اختیار شما قرار می­دهند. محتویات این بسته شامل حمل و نقل (بلیط رفت و برگشت هواپیما یا اتوبوس)، اقامت در بهترین هتل ها، وعده های غذایی، گشت از جاهای دیدنی، بیمه مسافرتی  و راهنما می­باشد.

آژانس مسافرتی معتبر و مورد تایید سازمان گردشگری در قالب تور برنامه سفر را تنظیم می­کنند و مسئولیت سنگینی را از دوش شما بر می­دارند. در واقع با انتخاب تورهای گردشگری بدون دغدغه می­توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در ادامه به هر یک از محتویات پکیج تورهای خارجی می­پردازیم:

  • حمل و نقل: تور مسافرتی خارجی شامل کشورهای گوناگونی است. رفتن به بعضی از آنها با اتوبوس امکان پذیر است و هزینه کمتری را بر دوش شما می­گذارد اما برای سفر به بعضی از کشورها تنها از طریق هوایی می­توانید اقدام کنید. بنابراین می­توانید برای یک سری از مقصدها به انتخاب خود مسیر زمینی یا هوایی را انتخاب کنید که همه چیز به سلیقه شما برمی­گردد.
  • اقامت: آژانس مسافرتی و هواپیمایی وظیفه اسکان مسافران در اقامتگاه های مختلفی مانند هتل های 3 الی 5 ستاره، هتل آپارتمان و… را به عهده می­گیرند. با این حساب بدون اینکه نگران محل سکونت خود باشید میتوانید به سفر بروید.
  • تغذیه: مجری اصلی و حرفه ای تورهای مسافرتی در طول سفر از شما در رستوران های مختلف به صورت منوی انتخانبی و یا به صورت سلف سرویس پذیرایی می کند و وعده های مختلف غذایی را در اختیار شما قرار می­دهد. این وعده ها می تواند شامل صبحانه، ناهار و شام باشد.
  • گشت: جالب است بدانید معنای لغوی تور، گشت و سیاحت است. تورهای مسافرتی خارجی با داشتن اطلاعات کامل درباره جاذبه های گردشگری شما را به بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی می­برند. در ضمن بودن یک راهنمای فارسی زبان و آگاه در کنار شما احساس امنیت را برایتان فراهم می­کند.
  • بیمه: بیمه مسافرتی یکی دیگر از موارد لازم در این پکیج سفر است که اگر برای شما مشکلی پیش بیاید می توانید با هزینه بسیار اندک آن را مرتفع کنید.

پکیج ویژه تورهای خارجی

مزایای استفاده از تور مسافرتی خارجی

حالا که با خدمات تور خارجی به طور کامل آشنا شدید باید با مزایای استفاده از این تورها نیز آشنا شوید تا انتخاب درستی داشته باشید.

در تورهای گردشگری علاوه بر آشنایی با افراد جدید و خلق روابط دوستانه تازه، از اضطراب شما به مقدار زیادی کم می­شود. اگر بخواهید خودتان به تنهایی ترتیب یک سفر خارجی را بدهید باید بدون آشنایی کافی در سایت های مختلف دنبال اقامتگاه های مناسب و معتبر بگردید و تمام هماهنگی ها بر دوش شما خواهد بود.

علاوه بر این شما باید هزینه لیدر و بیمه را به طور مجزا پرداخت کنید که اصلا به صرفه نیست. در تورهای گردشگری همه این کارها با آژانس مسافرتی است و دیگر نیازی نیست شما استرس این کارها را داشته باشید. همچنین با انتخاب این تورها خیالتان از بودن بیمه، لیدر، غذا و… راحت است. و البته در مجموع هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند و اصطلاحا می توانید تور خارجی ارزان و به صرفه ای را داشته باشید.

یکی از مطمئن ترین کارگزارها به عنوان مجری اصلی تورهای خارجی آژانس فارا گشت کوروش کبیر به آدرس سایت faragasht.com می باشد که پکیج تور ارزان خارجی و لحظه آخری را با کاملترین خدمات برای مسافران رزرو می کند.

سایت های خارجی دیگری نیز همچون tripadvisor.com وجود دارند که می توانید اطلاعات نوشتاری کاملی را برای جاهای دیدنی کشورهای مختلف جهان به دست بیاورید.

و برای اطلاع از خدمات هتل های کشورهای خارجی سایت booking.com طراحی شده است تا به تمام سوالات شما درباره ستاره های هتل ها، آدرس و امکانات محل های اقامت جواب دهد.

تور ارمنستان

یکی از تورهای خارجی مورد علاقه ایرانیان، ارمنستان است. این کشور به دلیل فاصله نسبتا کم با ایران و داشتن جاذبه های گردشگری چشم نواز همواره مورد توجه افراد زیادی بوده است. دریاچه ها، رودخانه ها و کوهستان ها به زیبایی این کشور اضافه کرده اند.

از جمله مناطق توریستی ارمنستان می­توانیم به موزه تاریخ، پارک عشاق، موزه نسل کشی ارامنه، دریاچه سوان، صومعه گغارد و… اشاره کنیم. یکی دیگر از مزایای تور ارمنستان این است که برای سفر به این کشور هم می­توانید از طریق زمینی اقدام کنید و هم هوایی.

تورهای زمینی با اتوبوس vip به دلیل برخورداری از یک جو شاد برای کسانی که ترجیح می­دهند بیشتر از مسیر لذت ببرند مناسب است. با این حال در تورهای هوایی ارمنستان به دلیل مرز مشترک این کشور با ایران، زمان کمی را در مسیر خواهید بود.

تور وان

وان ترکیه، یکی دیگر از تورهای خارجی پرطرفدار می­باشد. برای سفر به وان می­توانید مسیر هوایی یا زمینی را انتخاب کنید. البته باید بدانید با اینکه سفر هوایی سریع تر و راحتتر است اما به دلیل بین المللی نبودن فرودگاه وان تنها در زمان های خاصی مانند تورهای نوروز می­توانید این راه را انتخاب کنید. بنابراین تور وان با اتوبوس در ایام مختلف سال، بسیار رایج تر است.

از جمله معروف ترین جاذبه های گردشگری وان می­توانیم به قلعه وان، دریاچه وان، آبشار مرادیه و… اشاره کنیم.

تور ترابزون ترکیه

برای رفتن به این شهر به طور هوایی باید ابتدا به سمت استانبول یا آنکارا بلیط تهیه کنید و سپس از این شهرها به سمت ترابزون بروید زیرا از تهران به این شهر، پرواز مستقیمی وجود ندارد.

همچنین می­توانید تور زمینی ترابزون را برای رفتن به ترابزون امتحان کنید. قصر آتاتورک، موزه ایاصوفیه، دریاچه اوزون گول، قلعه ترابزون، پارک بوزتپه و… از جمله مقاصد گردشگری این شهر می­باشند.

تور باکو

برای سفر به باکو دو راه هوایی و زمینی در پیش رو دارید. از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور باکو می­توانیم به بلوار باکو یا پارک ملی ساحلی، شهر قدیم، برج های شعله، کاخ شیروانشاه و… اشاره کنیم.

تور کربلا

یکی دیگر از بهترین تورهای خارجی که بیشتر جنبه زیارتی دارد، کربلا می­باشد. برای رفتن به کربلا می­توانید از طریق زمینی و هوایی اقدام کنید. تور کربلا و نجف همیشه در لیست سفرهای مسافران می باشد.

از جاذبه های زیارتی کربلا می­توان بین الحرمین، حرم مطهر امام علی، امام حسین و حرم حضرت عباس را اسم برد.

تور هند

کشور هند جزو عجیب ترین تورهای خارجی قرار می­گیرد که تنها از راه هوایی می­توانید به آن سفر کنید. با سفر به هند به دلیل فستیوال های جالب، لباس های رنگارنگ، آداب و رسوم خاص و صنایع دستی فوق العاده احساس منحصر به فردی را تجربه می­کنید.

بازدید از مثلث طلایی هند یعنی شهرهای دهلی، آگرا و جیپور برنامه اصلی تور هند یک هفته ای می باشد.

تور روسیه

یکی دیگر از کشورهایی که از مسیر هوایی می­توانید به آن سفر کنید، روسیه است.

تور روسیه شامل بازدید و اقامت شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ می باشد. که یک هفته کامل می شود از این سفر خارجی فوق العاده لذت برد.

از جاذبه های گردشگری این کشور می­توانیم به دریاچه گلوبوی، کاخ پترهوف، قصر یوپوسکی، قلعه پیتر و پال، کاخ کرملین و… اشاره کنیم.

تور آنتالیا

آنتالیا جزو محبوب ترین تورهای خارجی است. شما می­توانید از طریق زمینی به آنکارا و سپس به آنتالیا بروید یا به طور مستقیم از طریق هواپیما به آنتالیا سفر کنید.

پروازهای مختلف ایرانی و خارجی آماده سرویس دهی به مسافران برای رسیدن به این مقصد گردشگری فوق العاده هستند. تورهای آنتالیا uall و یا همان با صبحانه و ناهار و شام این سفر را جذاب تور و به صرفه تر می کنند.

با سفر به آنتالیا می­توانید از آبشار دودن، اسکله، معماری های بی نظیر، مجموعه تفریحی لند آو لجندز و… دیدن کنید.

تور استانبول

استانبول یکی دیگر از پر طرفدارترین سفرهای خارجی می­باشد. زیبایی خیره کننده این شهر نیازی به تعریف ندارد. از جاذبه های معروف این شهر می­توانیم به برج گاتا، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی و… اشاره کنیم. برای سفر به این شهر محبوب می­توانید از طریق زمینی یا هوایی اقدام کنید.

تور وارنا بلغارستان

یکی دیگر از تورهای مسافرتی محبوب، تور وارنا بلغارستان است که می­توانید از مسیر هوایی به این شهر سفر کنید. تور وارنا نیز به صورت یک هفته ای با خدمات ویژه اجرا می شوند. در این سفر شما می توانید تعیین کنید که چه نوع وعده غذایی داشته باشید.

از جاذبه های گردشگری این شهر می­توان سواحل زیبا، جنگل سنگی، باغ دریایی، گلدن سندز و… را نام برد.

تور گرجستان

شما می­توانید از طریق زمینی یا هوایی به کشور گردشگری گرجستان سفر کنید و از جاذبه های مختلف آن مانند دریاچه لیسی، باغ های بوتانیکال، دلفیناریوم، کلیسای صخره ای و… لذت ببرید.

تورهای مسافرتی خارجی ارزان

انتخاب بهترین سایت ها برای رزرو تورهای خارجی

همانطور که متوجه شدید برای اینکه سفری راحت، به صرفه و مطمئن داشته باشید بهتر است تور مسافرتی خارجی را امتحان کنید. یک آژانس مسافرتی مطمئن و مورد تایید سازمان گردشگری با تجربه با بهترین خدمات و لیدر با سابقه بهترین خاطره را برای شما رقم می­زند.

“پس برای رزرو تور خارجی می توانید بهترین سایت تور مسافرتی faragasht.com و برای اخذ اطلاعات درباره کشورهای مختلف سایت tripadvisor.com و برای اطلاع از خدمات هتل ها سایت booking.com را مشاهده نمایید.”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگی در شهر شیربان

اگر دوست دارید در سایت ما به عنوان نویسنده فعالیت کنید در تلگرام به ایدی rezamxc پیام دهیدمدرسه شیربان